Educació social a la vida quotidiana

la didàctica en l'educació social

David Vázquez Villamor

Diplomat en Educació Social l’any 1996 (Fundació Pere Tarrés-URL) i llicenciat en Psicopedagogia (UB). Des del 2002 és educador social i responsable del Centre d’Estada Limitada de l’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac, que ofereix diferents serveis d’atenció a persones en situació sense llar. Membre de la XAPSLL (Xarxa d’Atenció a Persones Sense Llar) de Barcelona i dels moviments socials de base al barri de Sants. Des del 2011 col·labora amb la UOC com a tutor de seguiment i consultor del TFG del Grau en Educació Social.

Entenc l’educació social com aquella professió que tracta de transformar la nostra societat i que, per aconseguir-ho, incideix políticament i socialment en ella mateixa. Aquest però, no és un exercici exclusiu de diplomats o graduats en la matèria; ja que són moltes les experiències que ens podem trobar al llarg d’un dia qualsevol en què amb el gest, la mirada…

View original post 260 more words

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )