Valoració de la xerrada per famílies “Stop Bullying” a la biblioteca Esteve Paluzie

2016-06-16 21.32.56

El passat 10 de juny vam realitzar una xerrada sobre bullying i ciberbullying, a petició del servei socioeducatiu per adolescents el Forat, a la biblioteca Esteve Paluzie de Barberà del Vallès (Vallès Occidental). Aquesta sessió per famílies  tenia com objectiu informar sobre l’estat actual d’aquesta problemàtica i donar pautes i eines de prevenció a mares i pares des de la vessant de l’educació emocional.  Per dur-la a terme vam comptar amb la participació d’una membre del grup “Stop Bullying”de la nostra associació, que amb la aportació de la seva experiència personal ens va explicar com van viure una situació d’assetjament i com la van poder superar.

Per finalitzar l’acte es va obrir una  roda de preguntes mitjançant la qual es van poder aclarint dubtes i donar orientacions en un ambient de respecte i confiança.

Aquesta xerrada anava relacionada amb el tancament del cicle de tallers sobre assetjament i ciberassetjament que hem realitzat aquest últim trimestre, per alumnes de 1r i 2n d’ESO, als instituts La Romànica i Can Planas d’aquesta mateixa ciutat.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )