Què Fer? NO CALLIS!

screenshot-2016-10-14-09-00-10

PROU ASSETJAMENT!

NO CALLIS! No ets responsable del que està passant, ets la víctima. Explica la situació a la teva família, professor/a, algun adult del teu entorn. Davant una situació d’assetjament recorda que no estàs sol.

La nostra associació ofereix orientació a joves, famílies, docents i centres educatius.

Ja siguis víctima, família o testimoni denuncia la situació. Això no et farà ser un delator. Tu ets la clau per començar a canviar la situació.

NO AL ACOSO!

NO CALLES! No eres responsable de lo que está pasando, eres la víctima. Explica la situación a tu familia, profesor / a, algún adulto de tu entorno. Ante una situación de acoso recuerda que no estás solo.

Nuestra asociación ofrece orientación a jóvenes, familias, docentes y centros educativos.

Ya seas víctima, familia o testigo denuncia la situación. Eso no te hará ser un chivato. Tu eres la clave para empezar a cambiar la situación.